GLC 2021 – DZIEŃ-NOC-DZIEŃ-24H

GLC 2021 – DZIEŃ-NOC-DZIEŃ-24H

24 godziny jazdy i 199 pieczątek!

To już ten czas w roku kiedy zapowiadamy waszą ulubioną przeprawę DZIEŃ-NOC-DZIEŃ 24 godziny w terenie! Zapisy zostają otwarte z chwilą publikacji wpisu. W tym roku, tak jak dwa lata temu, przeprawie będzie towarzyszyć uroczysty przejazd przez Ustkę, a całe wydarzenie będzie odbywać się w jej okolicach. Baza zostanie rozstawiona przy Bunkrach Blüchera, gdzie po paradzie ulicami miasta wszyscy otrzymają karty oraz roadbooki i wyruszą na pierwszy, czasowy, OS. Po tym zostanie do zebrania jedynie 199 pieczątek rozłożonych na 140km trasy 😉 Niżej możecie zobaczyć jak to wyglądało w 2019 roku 👇

Cała trasa przeprawy jest bardzo zróżnicowana. Każdy znajdzie tutaj coś dla siebie – od ekstremalnie trudnych pieczątek, bo bardzo proste. Zobaczcie galerię złożoną ze zdjęć z naszych pozostałych przepraw (więcej zdjęć znajdziesz na naszym facebooku: USTKA4x4OFFROAD <klik>):

Plan wydarzenia

25.06
– otwarcie bazy dla przyjeżdżających wcześniej

26.06
– 7:00-8:00 rejestracja
– 8:00-10:30 plombowanie kart
– 11:00 parada ulicami Ustki
– 12:00 uroczysty start z centrum Ustki
– 13:00 przejazd na prolog, odcinek specjalny dla publiczności, start do przeprawy DZIEŃ-NOC-DZIEŃ

27.06
– 17:00-18:00 ogłoszenie wyników, rozdanie pucharów

Wszystkie wymienione godziny mogą ulec zmianie.

Zapisy

-> Kliknij tutaj <-

Dla zapisanych na DZIEŃ-NOC-DZIEŃ mamy

  • Pamiątkowa statuetka dla załogi
  • Pamiątkowe kubki dla załogi
  • Pamiątkowe koszulki dla załogi
  • Miejsce na zamkniętym parkingu
  • Naklejkę startową
  • Śniadanie w formie lunchboxa pierwszego dnia
  • Ciepły posiłek drugiego dnia
  • Naklejki i zawieszki partnerów
  • Niezapomniane wrażenia z trasy
  • Statuetki dla zwycięzców

Do dyspozycji uczestników będzie pole namiotowe na którym można postawić campera.

Tak jak w przypadku dwóch poprzednich przepraw, które odbyły się w tym roku, w DZIEŃ-NOC-DZIEŃ pojedziecie w pięciu klasach.

  • Offroad – auta fabryczne, niepocięte, chłodnica w miejscu fabrycznym, dozwolona jedna wyciągarka elektryczna (montowana z przodu), dozwolone stalowe zderzaki i klatka bezpieczeństwa, opony w rozmiarze do 37″, maksymalny ciężar samochodu do 3,5 tony
  • Wyczyn fabryczny– auta fabryczne, niepocięte, chłodnica w miejscu fabrycznym, mosty w oryginale (fabryczne), w momencie startu auto musi posiadać sprawne lampy (oryginalne), klamki i całe szyby, brak wyciągarki, dozwolone stalowe zderzaki i klatka bezpieczeństwa, opony w rozmiarze do 37″, maksymalny ciężar samochodu do 3,5 tony
  • Wyczyn – (auta dowolnie zmodyfikowane, bez wyciągarek, opony w rozmiarze do 38″, maksymalny ciężar samochodu do 3,5 tony)
  • Extreme – (auta dowolnie zmodyfikowane, dowolna ilość wyciągarek (elektryk, mechanik, hydraulik), opony w rozmiarze do 39″, maksymalny ciężar samochodu do 3,5 tony )
  • Quad + ATV + UTV – (dozwolone wyciągarki elektryczne)

Informacje dodatkowe

  • Zakaz używania opon rolniczych typu jodła (nie dotyczy klasy Quad, Wyczyn i Extreme)
  • Każdy uczestnik przeprawy musi posiadać kamizelkę odblaskową
  • Obowiązkowe kaski w klasach Offroad, Wyczyn, Wyczyn fabryczny, Extreme, Quad
  • Każdy pojazd musi posiadać polisę OC, NW i aktualne badania techniczne!
  • Karty będą plombowane z prawej strony auta jak najbliżej słupka, wymagamy wcześniejszego przygotowania uchwytu do przymocowania linki.

Comments are closed.
%d bloggers like this: